Helen Doron English
Náborová kampaň pre najväčšiu sieť jazykových škôl angličtiny pre deti v ČR a SR Helen Doron English. Hlavným cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu, a tým pomôcť zvýšiť počet nových študentov Helen Doron English v Českej republike a na Slovensku.
Za týmto účelom sme do hlavnej úlohy zasadili matky a ich deti, spokojných klientov jazykovej školy, ktorých sme exponovali v 3 mesačnej kampani.
Služby pre klienta
Marketingová stratégia, reklamné kampane, videoprodukcia, PPC reklama, Social

Výsledky kampane (2 roky po sebe)
Cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu o 20%.
222%
Narást rezervácií na Slovensku v prvom roku
70%
Narást rezervácií na Slovensku v druhom roku, počas Covid krízy
23%
Narást rezervácií v ČR
v prvom roku
34%
Narást rezervácií v ČR
v druhom roku, počas Covid krízy
Video sa stalo
hlavným médiom kampane
Reklamné príspevky
na sociálnych sieťach
Úspešná spolupráca
Naša spolupráca s klientom vzišla z víťazného tendra na reklamnú agentúru. Výsledky krátkodobej kampane jasne ukázali správnosť výberu. Naša spolupráca sa pretavila do 2 ročnej spolupráce, kde sme spolu prekonali aj úvodný rok covidovej krízy opätovným zvýšením dopytov.
Klientovi sme pomohli a stále pomáhame aj s propagáciou iných projektov a spoločností.
