Helen Doron English

Náborová kampaň pre najväčšiu sieť jazykových škôl angličtiny pre deti v ČR a SR Helen Doron English. Hlavným cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu, a tým pomôcť zvýšiť počet nových študentov Helen Doron English v Českej republike a na Slovensku.

 

Za týmto účelom sme do hlavnej úlohy zasadili matky a ich deti, spokojných klientov jazykovej školy, ktorých sme exponovali v 3 mesačnej kampani.

Služby pre klienta

Marketingová stratégia, reklamné kampane, videoprodukcia, PPC reklama, Social

leiter-hde-header.jpg

Výsledky kampane (2 roky po sebe)

Cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu o 20%.

222%

Narást rezervácií na Slovensku v prvom roku

70%

Narást rezervácií na Slovensku v druhom roku, počas Covid krízy

23%

Narást rezervácií v ČR

v prvom roku

34%

Narást rezervácií v ČR

v druhom roku, počas Covid krízy

Video sa stalo 
hlavným médiom kampane

Reklamné príspevky
na sociálnych sieťach

Úspešná spolupráca

Naša spolupráca s klientom vzišla z víťazného tendra na reklamnú agentúru. Výsledky krátkodobej kampane jasne ukázali správnosť výberu. Naša spolupráca sa pretavila do 2 ročnej spolupráce, kde sme spolu prekonali aj úvodný rok covidovej krízy opätovným zvýšením dopytov. 

 

Klientovi sme pomohli a stále pomáhame aj s propagáciou iných projektov a spoločností.

Som veľmi spokojná s prístupom, s kvalitou servisu aj s výsledkami kampane. Ďakujeme pekne v mene Helen Doron English.

Katalin Deák - National Franchisor, HDE Slovakia

03_1200x628_FB_Banner.png