Mojmírka - Stratégia, identita, kampaň
Pre realitný projekt developera B&V Group v Piešťanoch sme vymysleli názov, vytvorili logo, komplexnú vizuálnu identitu, webovú stránku a kampaň pre developerský projekt Mojmírka.
Služby pre klienta
Stratégia, Logo, Vizuálna identita, Kampaň, PPC reklama, Social, Web, tlačoviny

Logo projektu
Logo pre developerský projekt Mojmírka je navrhnuté tak, aby minimalisticky reflektovalo moderné charakterové črty komplexu. Logo sa skladá z obrazovej a textovej časti, pričom obe zdieľajú rovnaký vizuálny prístup a repetíciou jednoduchých a jemných línií podporujú myšlienku modernej urbanistickej tvorby.

Obrazová časť loga je inšpirovaná frontálnym pohľadom na novostavbu (I.) schovávajúc v sebe písmeno M (II.), ako iniciálku názvu Mojmírka. Spojením týchto dvoch prvkov vzniká perspektívny pohľad na budovu (III.), ktorý je logomarkom projektu.











Propagácia
projektu
Pre projekt sme sa postarali aj o dizajn a obsah webovej stránky a následnú kompletnú propagáciu formou sociálnych sietí, online reklám, Google vyhľadávania.

Mysleli sme
aj na najmenších
Pre klienta sme pripravili aj tlačoviny pre obchodné oddelenie, či research a ceny lokálnych médií. Mysleli sme však aj na malé deti, ktoré často s rodičmi navštevujú realitných agentov. Aby sa nenudili, urobili sme pre nich omaľovánky s vizuálizáciou projektu.

