Case Study

Online marketing pre CK Futbaltour v 7 krajinách Európy

Pre značku Futbaltour.sk a jej pridružené stránky sme sa úspešne postarali o PPC reklamu a iné online marketingové aktivity v siedmich krajinách Európy.

O firme

Futbaltour.sk je s viac ako 43 000 klientmi najväčšia športová CK na Slovensku. Úspešne podniká vo viacerých krajinách Európy, kde sprostredkúva nezabudnuteľné športové zážitky.

Služby

PPC Reklama v Google, PPC reklama na Facebooku, Webová analytika, Wireframing, UX, Video produkcia, Grafické práce, Testovanie reklám

1. Sumár

Pre športovú cestovnú kanceláriu Futbaltour.sk sme prevzali kompletnú správu PPC kampaní v Google Adwords. Zastrešili sme PPC kampane v Google, na Facebooku, pripravili pravidelné testovanie reklám, nastavili webovú analytiku a optimalizovali web za účelom vyššieho predaja. 

Medziročne sme dosiahli:

  • Nárast rezervácií z Google Adwords o 81% a zvýšenie konverzného pomeru o 77%
  • Nárast rezervácií z Facebook Ads o 193% a zvýšenie konverzného pomeru o 20%
  • Za každé investované 1 € do reklamy sme klientovi vrátili 17 € späť. 
  • Na Facebooku sme zasiahli viac ako 2 684 705 unikátnych používateľov
  • Pre klienta sme nastavili PPC kampane v 7 krajinách (Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko, Švajčiarsko, Rumunsko)

2. Náš cieľ

Na začiatku spolupráce sme dostali 2 hlavné ciele.

  • Zaistiť vysokú návratnost investovaných financií do reklamy (ROI)
  • Zvýšiť povedomie o službách cestovnej kancelárie a možnosti vycestovať na futbalové zájazdy

Hlavnou výzvou bolo osloviť futbalových fanúšikov správnou kreatívou a správnym zájazdom. Futbal je celosvetovo najobľúbenejší šport, ktorý má obrovskú cieľovú skupinu. Od podnikateľskej klientely až po ľudí s nižším príjmom, ktorí o možnosti vycestovať na futbal ani nepremýšľajú. Každá krajina v ktorej spúšťame PPC kampane sa zároveň vyznačuje rôznymi nákupným správaním a obľúbenosťou futbalových tímov. 

Okrem PPC kampaní sme sa postarali aj o design reklamných bannerov

3. Riešenie

Zvýšenie konverzie webu a reklám

  • Zamerali sme sa na optimalizáciu kľúčových slov, účinnejšie texty a detailné cielenie reklám. Fanúšikovia videli v reklamách svojich obľúbených hráčov, štadióny a logá svojich tímov. Takto sme upravili reklamy v Google, v banneroch aj Facebook reklamách,
  • Reklamy sme pravidelne testovali aby sme zvýšili ich efektivitu. Vďaka tomu sme postupom času získali zarábajúcu kombináciu textov a vizuálov,
  • Nastavili sme remarketing podľa tímov a správania návštevníkov na webe v kombinácii s dynamickým remarketingom,
  • Najlepšie konvertujúce texty a reklamy sme začali používať aj v textoch na webe. Landing pages (stránky, kde sa užívatelia prekliknú), sme zoptimalizovali aby predávali lepšie – opäť sme vychádzali z dát z reklám a analytických nástrojov. 

 

Zvýšenie povedomia
Pre oslovenie širšej cieľovky sme sa vybrali viacerými smermi. 

  • Vytvorili sme krátke reklamné videá pre sociálne siete,
  • Okrem zájazdov, sme začali promovať aj súťaže, blogy a iné aktivity za účelom aktivácie ľudí,
  • Bannerové reklamy sme cielili podľa záujmu fanúšikov a podľa obsahu webu,
  • Facebook reklamou sme zasiahli presne 2 684 705 používateľov,
  • Google vyhľadávanie sme nastavili aj na všeobecnejšie frázy, ktoré cielili na mená futbalových hviezd.

4. Výsledok

Futbaltour našou spoluprácou získal nových klientov, zvýšil povedomie o značke a podstatne zvýšil medziročný obrat.

Klient bol so spoluprácou tak spokojný, že sme postupne začali pripravovať PPC kampane v 7 krajinách Európy a prevzali aj propagáciu iných športových zájazdov, ktoré klient organizuje (Formula 1, hokej, tenis, box a iné).

Kontaktujte nás

Získajte ponuku na mieru. Odpovieme najneskôr do 24 hodín (väčšinou oveľa rýchlejšie).