top of page

Emtegra

Naming v neziskovom sektore

Naming

Postarali sme sa o nový názov neziskovej organizácie Emtegra a tiež o názov jej vlastnej metodiky určenej pre deti na slovenských školách.



Emtegra

Názov Emtegra vznikol spojením dvoch slov: emocionálna a integrácia. V latinčine slová integrum či integer znamenajú celistvosť, kompletnosť. Názov symbolicky odkazuje na podstatu činnosti organizácie, ktorej jadro tvorí metodika rovíjajúca emocionálnu gramotnosť detí. Názov vyvoláva rešpekt, znie silne a stabilne. Samotná metodika získala názov Kompas, ako nástroj určovania smeru, ktorý nás má úspešne doviesť do cieľa.


S Leiter Advertising sme spolupracovali na namingu začínajúceho neziskového projektu. Okrem skvelých návrhov názvu, z ktorých sme si vybrali hneď dva, poskytli cenné konzultácie a usmernenia. Pristupovali k nám mimoriadne partnersky a profesionálne, úprimne sa zaujímali o zmysluplnosť projektu. Na celom procese sme veľmi ocenili užitočnú prezentáciu s návrhmi názvov, ktorá bola vystavaná tak, aby sme naozaj chápali výber jednotlivých návrhov a dokázali si z nich vybrať taký, s ktorým sa najviac stotožňujeme. Veľmi sa tešíme na ďalšiu prípadnú spoluprácu. Agentúru odporúčame tak korporáciám, ako neziskovkám, ich schopnosť hľadať balans medzi inovatívnymi a dostatočne „vážne“ znejúcimi názvami ich robí skvelou možnosťou aj pre public sektor.
Lenka Svoradová, Anna Viľchová, Eva Schmidtová / EMTEGRA

Iné projekty
bottom of page