top of page

Spoločnosť Trispo sa venuje technológiám a obchodným aktivitám v oblasti športu.



Názov značky

Názov je vytvorený z prvých písmen slovného spojenia "trade in sport", čo v preklade znamená obchoduj v športe. Názov sa jasne odvoláva na to, čomu sa firma venuje. Napriek tomu je dostatočne abstraktný a firmu nelimituje v budúcom rozširovaní podnikania.





Logo značky

V identite Trispo sme využili typografickú podobu loga. Písmo je výrazné, čitateľné a jasne viditeľné vo všetkých veľkostiach a použitiach. Prvé dve písmená v logu, konkrétne “t” a “r”, sú graficky upravené tak, aby tvorili tvar štítu. Tento tvar je často využívaný v logách futbalových tímov, ku ktorým má firma veľmi blízko.


Znak je organicky začlenený do loga bez toho, aby narušoval jeho čitateľnosť. Zároveň je možné tento znak používať samostatne, napríklad na sociálnych médiách alebo iných komunikačných kanáloch, ako doplnkový identifikačný prvok.


Hlavnou farbou spoločnosti je fialová, ktorá symbolizuje inovácie a technológie. Serióznu fialovú farbu sme doplnili žiarivými sekundárnymi farbami, ktoré poukazujú na ľudský charakter značky. Identita má teda jasne športový charakter s prímesou technológií a inovácií. A práve športové technológie sú esenciou značky Trispo.




Iné projekty

Trispo

Branding a názov pre sporttech startup

Naming, Tvorba loga, Vizuálna identita značky

Case study

Aj váš biznis si zaslúži skvelé výsledky →

Napíšte nám a dohodnime si úvodné nezáväzné stretnutie alebo videohovor.

Máme radi ambiciózne projekty a firmy, ktoré chcú robiť dobrý marketing.

bottom of page