
#BTF
Vizuálna identita pre TV show #BTF
Zadanie
Televízna show na TV Joj - Behind the Fame sa zameriava na známych influencerov a ich príbehy mimo kamier. Cieľom bolo vytvoriť moderný a prémiový vizuál, ktorý odlíši reláciu od iných televíznych projektov a prepojí ju aj s produktmi, ktoré sa budú pod menom značky predávať.
Naša úloha
Zastrešiť kompletný branding projektu od návrhu loga až po spracovanie grafických a pohyblivých prvkov používaných v relácii.
Prístup
Na začiatku sme pripravili viacero návrhov loga a vizuálnych smerov, ktoré ukázali rôzne možnosti, ako môže značka pôsobiť. Klient mal jasnú predstavu o použití fialovej farby a hashtagu ako kľúčových identifikačných prvkov, ktoré sa následne stali základom celej vizuálnej identity.
Riešenie
Finálne logo kombinuje modernú typografiu s výrazným hashtagom, ktorý odkazuje na online prostredie a zdieľanie obsahu. Farebná paleta stojí na kontraste fialovej a žltej farby, čím pôsobí prémiovo a vizuálne jednotne naprieč médiami. Okrem loga sme vytvorili aj grafické materiály pre eventy, statické aj animované vizuály pre televízne prostredie a digitálnu komunikáciu.
Show získala konzistentný vizuálny jazyk, ktorý sa prenáša naprieč všetkými kanálmi komunikácie.












