Reklamné kampane
Efektívna reklama, ktorá prináša vyšší zisk a rast značky
Pre väčšinu firiem je reklama samozrejmosťou, avšak nie vždy im prináša požadované výsledky. Dobrou reklamnou kampaňou môžete naplniť svoje predajné ciele, získať náskok pred konkurenciou a ďalej vo vašom podnikaní rásť.

Využite silu reklamy a médií a dajte o sebe vedieť svojim zákazníkom
Nechajte si vytvoriť reklamnú kampaň na mieru pre vašu značku a s ohľadom na reálne možnosti vašej firmy. Reklamná kampaň od nás vám umožní získať kreatívu vhodnú pre váš produkt alebo službu, efektívne ju odkomunikovať cieľovej skupine a vhodným výberom mediálnych kanálov ju zasiahnuť presne tak, ako to práve potrebujete.
Jasná stratégia
pre dosiahnutie cieľa
Pred začatím reklamnej kampane zanalyzujeme momentálny stav vašej firmy a konkurencie na trhu a zadefinujeme stratégiu. Reklama s jasnou stratégiou pre vás predstavuje príležitosť naplniť vaše predajné ciele.
Odborná realizácia
kompletnej kampane
O vašu reklamnú kampaň sa môžu postarať odborníci od začiatku po koniec. Zabezpečíme produkciu reklamných formátov, exekúciu kampane a mediálny plán, aby vaša reklama bola vidieť. Garantujeme dodržanie technických, kvalitatívnych a etických noriem.
Kampaň s ohľadom
na váš rozpočet
Vieme vytvoriť online reklamné kampane, integrované reklamné kampane a offline kampane. Rozsiahle, ale aj v nižších rozpočtoch. Nie každý má rozpočet na celoslovenskú TV reklamu, ale to neznamená, že by nemal robiť reklamu. Vhodný mix médií a aktivít sa dá ušiť na mieru. Pomôžeme vám nastaviť rozpočet a vyčleniť sumu, s ktorou sa dá pracovať a prinesie v kampani výsledky.
Jasne merateľné
a definované ciele
Chcete zvýšiť povedomie o vašej značke? Chcete predstaviť nový produkt? Chcete najbližší mesiac predať o 50% viac konkrétneho produktu? Chcete zaujať mladšiu cieľovku? Reklamnú kampaň vypracujeme v súlade s vašimi obchodnými cieľmi.
Analýza
výsledkov
Analýza je alfou a omegou reklamnej kampane. Priebežné a finálne vyhodnotenie kampane a analýza výsledkov vám pomôžu pri expanzii vašej firmy a tvorbe ďalších kampaní. Vyhodnocovanie je dôležité, aby ste v budúcnosti vedeli, čo funguje.
Kreatíva,
ktorá predáva
Tvoríme kreatívu, ktorá plní vaše ciele a ide ruka v ruke so stratégiou kampane. Vieme, kedy nechať priestor humoru a emóciám, a kedy je zase lepšie použiť logické argumenty. Robíme veci, ktoré majú význam, a ktoré majú zmysel aj pre vás a ľudí, ktorým chcete svoju značku prezentovať.
So službou
reklamná kampaň získate
Stratégiu reklamnej kampane vytvorenú na mieru
Kreatívu kampane, ktorá plní ciele s ohľadom na vašu značku
Otvorenú komunikáciu pri predikciách rozpočtu a výsledkov
Exekutívu celej kampane, dozor nad priebehom a reportovanie výsledkov
Najčastejšie kampaňové otázky
Naše reklamné kampane odpovedajú aj na tieto otázky.
Akú kreatívu
zvoliť
Logické alebo emotívne argumenty?
Masová alebo presne cielená kampaň?
Máme využiť online alebo offline reklamu?
Koľko médií
máme využiť?
Ako nastaviť
reklamné ciele?
Koľko investovať do reklamy?
Ako vyhodnotiť
kampaň?

1. Stretnutie a vstupné dáta
Úvodný rozhovor a vyplnenie nášho dotazníka, príp. workshop, z ktorých sa dozvieme všetky potrebné informácie o vašej firme, produktoch, službách a cieľoch. V prvom kroku sa hradí zálohová faktúra vo výške 30-50%.
2. Tvorba zadania kampane
Reklamná kampaň má plniť konkrétny cieľ, ktorý je presne, ideálne kvantifikovateľne, formulovaný. V tejto fáze spolu zadefinujeme cieľ, ktorý má vaša kampaň naplniť. Pri tvorbe zadania zvažujeme, či je cieľ realistický, a či sú budgetové možnosti firmy v súlade s reklamným cieľom. Ak cieľ reklamy nemáte presne definovaný, pomôžeme vám ho zadefinovať.
3. Návrh kampane
Náš návrh, ako k tomu pristúpime, a jeho odsúhlasenie. Návrh obsahuje stratégiu kampane, jej kreatívu, messaging a výber reklamných formátov potrebných pre kampaň ( napr. videá, fotografie, web, bannery, reklamné tlačoviny, billboardy, rádiospot, TV spot, platené online/offline inzercie, platené spolupráce, PR aktivity a iné). Návrh kampane obsahuje rámcové ceny za služby, kreatívu a exekúciu kampane, výber vhodných médií, mediaplán, navrhované rozpočty a odhadované výsledky kampane.
4. Spustenie a reportovanie
Exekutívna časť kampane zahŕňa agentúrne práce a výrobu všetkých mediálnych nosičov a formátov, ktoré v kampani budú použité. Keď je kampaň „on-air”, ďalej sledujeme priebeh a výsledky cez dostupné analytické nástroje. V prípade online kampane, ju pravidelne optimalizujeme. Kampaň vyhodnocujeme počas jej trvania, aj po jej skončení.
Zjednoťte svoje úsilie a prostriedky v ucelenej reklamnej kampani
Reklamná kampaň s jasne definovaným cieľom vám ponúka priestor skoncentrovať svoje sily a financie do aktivít, ktoré majú zmysel, či už ide o cielenú direct response kampaň alebo masívnejšiu brandovú kampaň so širokým zásahom.

Analýzu súčasnej pozície vašej firmy na trhu, návrh riešení kampane.

Zmysluplnú kreatívu, ktorej vaša cieľovka rozumie a je vhodná pre váš produkt alebo službu

Produkciu reklamných formátov, exekúciu kampane a mediálny plán, aby vaša reklama bola vidieť

Vyhodnotenie, reportovanie a pravidelnú optimalizáciu kampane
Cena služby
Reklamná kampaň je komplexná služba, ktorá sa preto naceňuje individuálne. Naceňuje sa na mieru, pretože závisí od mnohých premenných, ktoré majú vo výsledku vplyv na cenu.
Výsledná cena závisí od kreatívy, médií, exekutívnej náročnosti a cieľov, ktoré chcete kampaňou dosiahnuť.
Doba dodania
Úvodná strategická časť kampane trvá priemerne 1-2 mesiace. Kreatíva a exekutíva rovnako 1-2 mesiace. Reálna doba dodania a skutočného spustenia kampane sa však líši prípad od prípadu.
Pri menších online kampaniach myslite na 1-2 mesačné okno pred reálnym spustením.
Pri väčších kampaniach minimálne 3 mesiace.
Namiesto najnovších trendov je naša práca založená na dokázaných výskumoch a dátach o efektivite marketingovej komunikácie, ktoré spájame s našimi praktickými skúsenosťami
Zastávame Evidence-based prístup v marketingovej komunikácii na základe štúdií Byrona Sharpa, Petra Fielda, Les Bineta a iných odborníkov v oblasti efektivity marketingu, reklamy a komunikácie.
