Marketingová stratégia vám umožní vniesť systém do vášho marketingu
Získajte praktický nástroj pre vaše podnikanie. Nechajte si vypracovať na mieru pripravený marketingový plán aktivít a dosahujte svoje ciele efektívnejšie a rýchlejšie.
Stratégia
vytvorená na mieru
Každý klient a každá značka si vyžaduje iný prístup k tvorbe stratégie a strategickým rozhodnutiam. Vaše prvé strategické rozhodnutie môže byť nechať si takúto stratégiu vytvoriť.
Aktivity,
ktoré plnia ciele
Vďaka stratégii budete vedieť, ktoré marketingové aktivity sú pre vás vhodné, aj to, ktorým sa radšej vyhnúť. Rozhodnutia, do čoho sa teda pustiť, pre vás už nebudú také ťažké. Upriamite svoju pozornosť na najdôležitejšie aktivity, ktoré vám prinesú želané výsledky.
Strategické ciele
a ich taktické riešenia
Každá spoločnosť túži maximalizovať svoj zisk. Dôležité sú však čiastkové ciele, ktoré k zisku vedú. V strategickej časti si ich zadefinujeme. V taktickej časti získate jasné kroky, ako tieto ciele dosiahnuť.
Plán pre efektívnejší
marketing
Vyhnite sa kolobehu pokusov a omylov. Marketingový plán zjednocuje úsilie firmy a koncentruje energiu a rozpočty na aktivity, ktoré značke prospejú v dlhodobom aj krátkodobom horizonte.
Rýchlejší
rast značky
S jasným, prioritizovaným a použiteľným systémom pre marketingovú komunikáciu môže vaša firma rásť a napredovať rýchlejšie. Budete vedieť, kam investovať, aby to malo pre vás význam.
Praktické
každodenné riešenia
Praktický dokument, ktorý obsahuje aplikovateľné a vecné riešenia vašich marketingových problémov. Umožní vám robiť každodenné rozhodnutia správne, a pre vašu značku sa stane dlhodobým prínosom.
So službou marketingová stratégia získate
Strategický dokument v rozsahu 30-60 strán
Plán dlhodobých a krátkodobých aktivít pre rast značky
Návrh rozpočtov
a predikcie výsledkov na 12 mesiacov
Každodenný praktický nástroj pre vaše podnikanie
Najčastejšie problémy firiem
Dobrá marketingová stratégia odpovie na tie najdôležitejšie otázky
Ako komunikovať
výhody značky?
Ako
osloviť zákazníkov?
Aké
médiá využívať?
Aké aktivity
pomáhajú s rastom?
Ako sa odlíšiť
od konkurencie?
Ako nastaviť
marketingové ciele?
Ako nastaviť
rozpočty?
Ako vyhodnocovať
úspešnosť?


1. Vstupné dáta
Úvodný rozhovor a vyplnenie nášho dotazníka, príp. workshop, z ktorých sa dozvieme všetky potrebné informácie o vašej firme, produktoch, službách a cieľoch. V prvom kroku sa hradí zálohová faktúra vo výške 50%.
2. Analýza
Na základe všetkých potrebných informácií začíname pracovať na vlastnej analýze trhu a konkurencie a na analýze súčasnej situácie firmy, jej produktov a služieb. Analyzujeme marketingové aktivity firmy, silné a slabé stránky a jej príležitosti na trhu.
3. Stratégia a plánovanie
Po spoločne zadefinovaných strategických cieľoch vašej spoločnosti navrhujeme a plánujeme novú koncepciu marketingu tak, aby váš marketing dával zmysel, efektívne fungoval a dlhodobo vám prinášal želané výsledky.
Vaše marketingové aktivity
nemusia byť kolobehom pokusov a omylov.
Investujte tam, kde to má význam
Cena služby
Presnému naceneniu predchádza telefonický rozhovor alebo osobné stretnutie. Cenu vám pripravíme na mieru. Výška závisí od rozsahu a komplexnosti stratégie.
Štandardná cena sa pohybuje
v rozmedzí 2 000 € - 7 000 €.
Doba dodania
Podľa dopredu dohodnutých podmienok a ceny získate strategický dokument v rozsahu 30 až 60 strán. Ten obsahuje praktické riešenia na mieru, ktoré môžete uplatniť v marketingu svojej značky.
Štandardná doba dodania
je 1 mesiac.