
LOGO & BRAND IDENTITY
2025
B2B / B2C
Tvorba názvu firmy (naming)
Vytvoríme pre vás unikátny názov firmy, ktorý vás odlíši od konkurencie a vystihne vaše hodnoty.
Služby
Spoluprácou získate nový názov spoločnosti, ktorý vás odlíši od konkurencie
Získajte 10 nových názvov firmy
-
10x nový názov firmy
-
Revízne kolá a spätná väzba
-
Dostupnosť webových domén
-
Analýza konkurencie

Príbeh každého názvu vám jasne vysvetlíme
Vysvetlíme vám, ako názov komunikuje hodnoty vašej značky a prečo osloví vašich zákazníkov. Ukážeme vám jeho význam, a prečo ho odporúčame. Vďaka tomu získate názov, ktorý vám dáva jasný zmysel a bude silným základom pre ďalšie budovanie značky.

Názov dokážeme pretaviť do loga a celej firemnej identity
Kompletné grafické spracovanie digitálnych a fyzických nosičov, ktoré budete využívať.
-
Prezentácie, sociálne siete, bannery, šablóny
-
Tlačoviny, vizitky, letáky, billboardy a iné
-
Uniformy, polepy vozidiel, výklady, 3D logá


Trispo
Športová platforma
Trispo spája biznisové aktivity firiem so športovým odvetvím - klubmi a športovcami. Názov vychádza z anglickej vety "trade in sport", ktorá sa odvoláva na zameranie firmy.

Monamé Patisserie
Luxusná cukráreň
Názov sa odvíja od francúzskeho slovného spojenia "Mon Bien-Aimé", ktoré popisuje význam "môj milovaný, môj priateľ, moja láska". Vo finále nový názov Monamé Patisserie vznikol voľným spojením slov Mon a Aimé a pridaním dovetku Patisserie.

Kruhy Development
Real Estate Developer
Keď hodíte kamienok do jazera, vytvoria sa na hladine kruhy. Rovnako akákoľvek činnosť developerskej firmy vytvára okolo seba pomyselné kruhy s dopadom na komunitu a život, v ktorom nehnuteľnosti vyrastú.

ZAGRA
Flotila vozidiel
Názov pre firmu zo Žiliny vznikol spojením skratky "ZA", čo predstavuje Žilinu a latinského slova "Grata", ktoré znamená "vitaj". Názov Zagra teda voľne znamená: "Vitaj v Žiline!".

Grillpeak
Reštaurácia
Názov Grillpeak vznikol voľným spojením anglických slov grill a peak, ktoré v preklade znamenajú grilovanie a vrchol. A práve vrchol odkazuje na lokalitu Nízkych Tatier, Jasnú, v ktorej sa nachádza nová reštaurácia. Spojenie Grillpeak nám v druhom pláne označuje aj absolútny vrchol v grilovaní.

Promeo
Projektant vykurovania
Inšpiráciou pre názov sa stal Prométheus, silný hrdina gréckych mýtov. V súboji medzi Bohmi a ľuďmi sa Prométheus postavil na stranu ľudí a priniesol im na svet oheň - božský plameň. Vďaka tomu, že im priniesol oheň, im zároveň priniesol aj teplo, a navyše ich vďaka nemu naučil aj spracuvávať potravu či obrábať drahé kovy.
Proces spolupráce
01
Workshop / dotazník
Spoločný workshop, kde získame detailné informácie o vašej značke a potrebách názvu a brandingu.
02
Tvorba návrhov
Navrhneme pre vás 10 originálnych názvov, ktoré vám predstavíme v prehľadnej prezentácii.
03
Finalizácia
Schválenie vybraného názvu alebo finálne úpravy na základe spätnej väzby.
04
Odovzdanie
Po schválení názvu si od nás môžete nechať vypracovať logo a firemnú identitu.
S Leiter Advertising sme spolupracovali na namingu začínajúceho neziskového projektu. Okrem skvelých návrhov názvu, z ktorých sme si vybrali hneď dva, poskytli cenné konzultácie a usmernenia.
Pristupovali k nám mimoriadne partnersky a profesionálne, úprimne sa zaujímali o zmysluplnosť projektu. Na celom procese sme veľmi ocenili užitočnú prezentáciu s návrhmi názvov, ktorá bola vystavaná tak, aby sme naozaj chápali výber jednotlivých návrhov a dokázali si z nich vybrať taký, s ktorým sa najviac stotožňujeme. Veľmi sa tešíme na ďalšiu prípadnú spoluprácu.
Agentúru odporúčame tak korporáciám, ako neziskovkám, ich schopnosť hľadať balans medzi inovatívnymi a dostatočne „vážne“ znejúcimi názvami ich robí skvelou možnosťou aj pre public sektor.

Lenka Svoradová
EMTEGRA
Pred založením vlastnej SRO nebolo jednoduché vybrať názov pre svoju firmu. Tím z Leiter Advertising od prvého telefonického kontaktu vzbudzoval u mňa veľkú dôveru a to aj vďaka ich individuálnemu prístupu a profesionalite. Termíny boli splnené na 100%.
Vytvorili viacero názvov s úžasnými príbehmi, čo skôr pre mňa spôsobilo problém, čo skôr vybrať. Názov, ktorý som si vybrala je skutočne originálny, nestráca sa v ORSR, jeho príbeh skutočne vystihuje moju osobu a činnosť, ktorú vykonávam. Už teraz sa teším na naše ďalšie spoločné plánované projekty.

Jana Nékyová
Tilaus
Agentúru Leiter Advertising sme oslovili prvýkrát pre vytvorenia názvu a loga našej novej reštaurácie GRILLPEAK, a určite nie posledný krát.
Boli sme milo prekvapení vysokou profesionalitou spracovania nášho zadania. Kreativita a originálnosť predčila naše očakávania.

Viktor Jašica
Grillpeak