top of page

EuroSMS je spoločnosť, ktorá ako prvá priniesla na Slovensko pojem "SMS brána". Od roku 2002 ponúka firmám spoľahlivé SMS riešenia. Rokmi sa však jej vizuálna komunikácia a logo začali javiť zastaralo. Klient nás preto oslovil so žiadosťou o vypracovanie marketingovej stratégie a vytvorenie novej firemnej identity.


Nové logo spoločnosti
Nové logo spoločnosti

Klientovi sme v dvoch brandingových kolách predstavili viacero odlišne spracovaných lôg. Každý návrh vychádzal z iného kreatívneho prístupu. Keďže klient nemal farebnú preferenciu okrem spracovania loga sme riešili aj nové farby.


Klientovi sme ponúkli evolúciu pôvodného loga a farieb, ako aj úplne nové smerovanie identity.

Verzie loga
Verzie loga

Po zhodnotení všetkých možností sa klient rozhodol pre radikálnu zmenu – opustil pôvodný branding aj farebnosť a zvolil úplne novú identitu, ktorá lepšie reflektuje budúce smerovanie značky.


Pôvodné a nové logo značky
Pôvodné a nové logo značky

EuroSMS

Rebranding poprednej SMS brány

Marketingová stratégia, Branding, Dizajn loga

Case study

Ostatné práce

Aj váš biznis si zaslúži skvelé výsledky →

Napíšte nám a dohodnime si úvodné nezáväzné stretnutie alebo videohovor.

Máme radi ambiciózne projekty a firmy, ktoré chcú robiť dobrý marketing.

bottom of page