EuroSMS
Rebranding poprednej SMS brány
EuroSMS je spoločnosť, ktorá ako prvá priniesla na Slovensko pojem "SMS brána". Od roku 2002 ponúka firmám spoľahlivé SMS riešenia. Rokmi sa však jej vizuálna komunikácia a logo začali javiť zastaralo. Klient nás preto oslovil so žiadosťou o vypracovanie marketingovej stratégie a vytvorenie novej firemnej identity.

Klientovi sme v dvoch brandingových kolách predstavili viacero odlišne spracovaných lôg. Každý návrh vychádzal z iného kreatívneho prístupu. Keďže klient nemal farebnú preferenciu okrem spracovania loga sme riešili aj nové farby.
Klientovi sme ponúkli evolúciu pôvodného loga a farieb, ako aj úplne nové smerovanie identity.

Po zhodnotení všetkých možností sa klient rozhodol pre radikálnu zmenu – opustil pôvodný branding aj farebnosť a zvolil úplne novú identitu, ktorá lepšie reflektuje budúce smerovanie značky.
