Header Logo

CEMS - Certifikácia manažérskych systémov

Rebranding poprednej certifikačnej spoločnosti CeMS

Spoločnosť CeMS už viac ako 20 rokov pomáha firmám v oblasti vzdelávania, certifikácií a auditov. Má 3 700+ klientov a ich školeniami prešlo 15 000+ ľudí. Firma pôsobí okrem Slovenska aj v Nemecku a Českej republike. Po rokoch pôsobenia na trhu sa CeMS rozhodol zmodernizovať svoju vizuálnu identitu. Klient nás pozval do tendra, ktorý sme vyhrali a tak sme sa spoločne pustili do rozsiahleho rebrandingu spoločnosti.

Spoločnosť CeMS už viac ako 20 rokov pomáha firmám v oblasti vzdelávania, certifikácií a auditov. Má 3 700+ klientov a ich školeniami prešlo 15 000+ ľudí. Firma pôsobí okrem Slovenska aj v Nemecku a Českej republike. Po rokoch pôsobenia na trhu sa CeMS rozhodol zmodernizovať svoju vizuálnu identitu. Klient nás pozval do tendra, ktorý sme vyhrali a tak sme sa spoločne pustili do rozsiahleho rebrandingu spoločnosti.

Spoločnosť CeMS už viac ako 20 rokov pomáha firmám v oblasti vzdelávania, certifikácií a auditov. Má 3 700+ klientov a ich školeniami prešlo 15 000+ ľudí. Firma pôsobí okrem Slovenska aj v Nemecku a Českej republike. Po rokoch pôsobenia na trhu sa CeMS rozhodol zmodernizovať svoju vizuálnu identitu. Klient nás pozval do tendra, ktorý sme vyhrali a tak sme sa spoločne pustili do rozsiahleho rebrandingu spoločnosti.

Rebranding spoločnosti sme odštartovali spoločným workshopom priamo v priestoroch klienta v Prievidzi. Počas takmer trojhodinového stretnutia s kľúčovými ľuďmi z firmy a jej pobočiek sme spoločne prešli všetky dôležité témy – od hodnôt značky, rozsah služieb až po vizuálne preferencie a limity. Výstupom bolo sedem strán poznámok plných postrehov, ktoré nám umožnili detailne pochopiť klienta.





Návrh loga


Klientovi sme po mesiaci práce odprezentovali 5 lôg a návrhov identity, každý s vlastným prístupom a logikou. Ukázali sme aj viaceré farebné kombinácie a ukážky na mockupoch. Finálnu kombináciu znaku, farieb a písma sme ladili v dodatočných 2 kolách.






Symbol


Symbol spoločnosti je postavený na podobe nakloneného písmena C, ktoré nadväzuje na kruhový tvar z pôvodného loga. Zachovávame tak kontinuitu brandingu z minulosti, no zároveň ho posúvame do modernejšej podoby. Z nakloneného písmena C vychádzajú dve šípky, ktoré symbolizujú progres, rast a vyššiu úroveň, na ktorú posúvame našich klientov. Celý symbol zároveň pripomína kompas, čo je metafora klientovej schopnosti orientovať klientov v komplexnom prostredí certifikácií, zákonov a zručností.





Kombinácia písma a symbolu

Klientovi sa páčil znak z prvého návrhu a písmo z iného návrhu. Po spoločných uvahách sme sa rozhodli, že tieto 2 elementy sa môžu spojiť, čím vznikne ešte viac unikátne logo spoločnosti. Kým symbol odkazuje na rast a navigovanie klientov, typografická časť loga odkazuje na spoločnú "cestu", ktorou CeMS prechádza s klientmi.




Ostatné


Rebranding CeMS musel zohľadniť široký rozsah firemných výstupov - od tlačovín, certifikátov a prezentačných materiálov až po digitálne nosiče. Ponuka spoločnosti je mimoriadne rozmanitá, preto bolo kľúčové, aby nové logo a vizuálny štýl spoľahlivo fungovali v rôznych prostrediach, vrátane školiacich materiálov a odborných prezentácií. Klientovi sme pripravili nové vizitky, kompletné brožúry pre služby a tréningy, prezentácie, certifikáty a ikonky na mieru pre jednotlivých služieb, ako aj úplne nové ISO nálepky, či šablóny pre cenové ponuky.



Kontaktujte nás

Kontaktujte nás pre viac informácií o službe, nezáväznú konzultáciu alebo cenovú ponuku na mieru.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás pre viac informácií o službe, nezáväznú konzultáciu alebo cenovú ponuku na mieru.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás pre viac informácií o službe, nezáväznú konzultáciu alebo cenovú ponuku na mieru.