Helen Doron English
Online reklamná kampaň
Stratégia, Kreatíva, Produkcia reklamných videí, PPC reklama, Social Media, Dizajn a grafické práce, Landing Page,
Hlavným cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu, a tým pomôcť zvýšiť počet nových študentov Helen Doron English v Českej republike a na Slovensku.
Za týmto účelom sme do hlavnej úlohy obsadili matky a ich deti, spokojných klientov jazykovej školy, ktorých sme exponovali v 3-mesačnej kampani.
Cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu o 20%
Výsledky kampane 1. rok
222% narást rezervácií na Slovensku v prvom roku
23% narást rezervácií v ČR v prvom roku
V druhom roku sme využili poznatky prvej kampane a vyladili médiá. Navyše, v tomto roku nás ovplyvnil aj prvý rok covidovej krízy. Aj napriek tomu sa nám podarilo zvýšiť výsledky našich vlastných kampaní.
Výsledky kampane 2. rok
70% narást rezervácií na Slovensku v druhom roku, počas covidovej krízy
34% narást rezervácií v ČR v druhom roku, počas covidovej krízy
Český trh bol v minulost marketingovo oveľa aktívnejší ako slovenský, preto sú výsledky kampane tak odlišné pre CZ a SK.
Som veľmi spokojná s prístupom, s kvalitou servisu aj s výsledkami kampane:) Ďakujeme pekne v mene Helen Doron English Slovakia.
Katalin Deák, Helen Doron English