top of page

Helen Doron English

Online reklamná kampaň

Stratégia, Kreatíva, Produkcia reklamných videí, PPC reklama, Social Media, Dizajn a grafické práce, Landing Page,

Hlavným cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu, a tým pomôcť zvýšiť počet nových študentov Helen Doron English v Českej republike a na Slovensku.


Za týmto účelom sme do hlavnej úlohy obsadili matky a ich deti, spokojných klientov jazykovej školy, ktorých sme exponovali v 3-mesačnej kampani.


Cieľom kampane bolo zvýšiť počet rezervácií na ukážkovú hodinu o 20%





Výsledky kampane 1. rok

  • 222% narást rezervácií na Slovensku v prvom roku

  • 23% narást rezervácií v ČR v prvom roku


V druhom roku sme využili poznatky prvej kampane a vyladili médiá. Navyše, v tomto roku nás ovplyvnil aj prvý rok covidovej krízy. Aj napriek tomu sa nám podarilo zvýšiť výsledky našich vlastných kampaní.



Výsledky kampane 2. rok

  • 70% narást rezervácií na Slovensku v druhom roku, počas covidovej krízy

  • 34% narást rezervácií v ČR v druhom roku, počas covidovej krízy


Český trh bol v minulost marketingovo oveľa aktívnejší ako slovenský, preto sú výsledky kampane tak odlišné pre CZ a SK.




Som veľmi spokojná s prístupom, s kvalitou servisu aj s výsledkami kampane:) Ďakujeme pekne v mene Helen Doron English Slovakia.

Katalin Deák, Helen Doron English

Iné projekty
bottom of page